من امشب از خدا دورم
نوشته شده توسط : نفیسه


من امشب از خدا دورم

نميدانم كجا هستم

ميان دوزخ و دنيا

ميان باتلاق پستي و بوي تعفن ميدهد اينجا

و ميبلعد مرا اين باتلاق تلخ افكارم

نميابم جوابي من

نه از دوزخ نه از اينجا

من امشب از خودم دورم

نميدانم كجا هستم

و همچون موج سرگردان

تني ساحل تني دريا

مرا با خود در اغوش ميدارند

ولي اين نيست پندارم

من از پندار هم دورم

من امشب مرده احساسم

به چشم خويشتن ديدم

كه جان بسپارد وان را اويختند

صليبي بود و روز ها و شب ها

نمي آمد فرود زانجا

ماند و ماندو ماندو ماندو ماند

كه جان بسپارد احساسم

من امشب از همه دورم

نه همچون باده مخمورم

نه از دوري معذورم

من امشب از خدا دورم

من امشب از خودم دورم

من از آغاز مهجورم

نه پندارم نه دلدارم

من از دلدار هم دورم






:: بازدید از این مطلب : 274
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: